📁 قد يهمك

تفاصيل اعلان وظائف شركة الدار للهندسة والانشاءات في الكويت - Aldar Engineering and Construction Company jobs in Kuwait

وظائف شركة الدار للهندسة والانشاءات في الكويت

تفاصيل اعلان وظائف شركة الدار للهندسة والانشاءات في الكويت

الوظائف المتاحة

مشرف - كهربائي

دبلوم (3 سنوات) في الهندسة الكهربائية أو ITL 10-15 سنة خبرة في الصيانة الكهربائية في قطاع البتروكيماويات أو النفط والغاز.

مشرف - إنذار الحريق / مكافحة الحرائق

دبلوم (3 سنوات) في الإلكترونيات الكهربائية. خبرة 8-10 سنوات في نفس المجال من نظام إنذار الحريق / مكافحة الحرائق، والعمل على صيانة مكافحة الحرائق في NN100

عامل الكهرباء

دبلوم (3 سنوات) في الهندسة الكهربائية أو ITI. 5-7 سنوات خبرة في الصيانة الكهربائية في قطاع البتروكيماويات أو النفط والغاز.

فني إنذار الحريق

دبلوم (3 سنوات) في الهندسة الكهربائية أو ITI 5-7 سنوات مع خبرة في أنظمة إنذار الحريق / مكافحة الحرائق في قطاع البتروكيماويات أو النفط والغاز.

زميل كهربائي

حاملي الدبلوم الجدد في الهندسة الكهربائية (3 سنوات) أو ITI مع خبرة سنتين في صناعات البتروكيماويات أو النفط والغاز والحديد والصلب لمساعدة الكهربائيين.

كاتب فني

حاملو درجة الدبلوم يتمتعون بمهارات كمبيوتر ممتازة أو ما يعادلها مع خبرة تتراوح من 3 إلى 5 سنوات في الأنشطة الإدارية لمساعدة الفريق الفني في مصافي النفط والغاز.

قدم الآن

هاتف محمول: tel+965 6698 1055

هاتف: tel+965 2225 1818 داخلي. 415/422

ملحوظة: يجب أن يكون المرشح متواجدًا في الكويت بتأشيرة قابلة للتحويل.

يجب على المرشحين المهتمين تقديم سيرتهم الذاتية مباشرة إلى قسم الموارد البشرية. في فرع الاحمدي .

Aldar Engineering and Construction Company jobs in Kuwait

AVAILABLE POSITIONS

SUPERVISOR- ELECTRICAL

Diploma (3 year) in Electrical Engineering or ITL 10-15 years Electrical Maintenance experience in Petrochemical or Oil & Gas Sector.

SUPERVISOR - FIRE ALARM/ FIRE FIGHTING

Diploma (3 year) in Electrical Electronics. 8-10 years' experience in same filed of Fire Alarm / Firefighting system, working on maintenance of Firefighting in NN100

ELECTRICIAN

Diploma (3 year) in Electrical Engineering or ITI. 5-7-years Electrical Maintenance experience in Petrochemical or Oil & Gas Sector.

FIRE ALARM TECHNICIAN

Diploma (3 year) in Electrical Engineering or ITI 5-7 years with experience in Fire Alarm/Firefighting systems in Petrochemical or Oil & Gas Sector.

ELECTRICAL MATE

Fresh Diploma holders in Electrical Engineering (3 year) or ITI with 2 years' experience in Petrochemical or Oil & Gas, Iron & Steel industries to Assists Electricians.

TECHNICAL CLERK

Diploma Degree holders with excellent Computer skills in or equivalent with 3-5 years' experience in administrative activities to assist technical team in Oil & Gas Refineries.

APPLY NOW

E: RECRUITMENT HOTECC.COM

M: +965 6698 1055

T. +965 2225 1818 EXT. 415/422

NB: Candidate must be available in Kuwait with transferable visa.

Interested candidates must submit their resumes directly to the HR dept. at Ahmadi branch.

تعليقات